نرم افزار دشت

نرم افزار حسابداری دشت ، یک نرم افزار کاربردی با قابلیت های بهینه شده برای کارهای حسابداری و مدیریتی در فروشگاه های مختلف است. امکانات متنوع این نرم افزار باعث شده تا به عنوان یک نرم افزار کامل در فروشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزار دشت در 7 نسخه شامل نسخه های عمومی، پوشاک، لوازم آرایشی، سوپر مارکت، لوازم یدکی، ابزار و یراق، قنادی و آجیل و خشکبار ارائه شده است. استفاده از این نرم افزار سریع و آسان می باشد و به سرعت به فروش می رسد. همچنین گزارش گیری های متنوعی دارد و با دستگاه های کارتخوان، کالر آیدی، پنل پیامکی و ترازوهای دیجیتال ارتباط برقرار می کند. نرم افزار حسابداری دشت در بهبود کسب و کار یک فروشگاه تاثیر به سزایی دارد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

مجموعه نرم افزار حسابداری دشت یکی از محصولات شرکت همکاران سیستم می باشد. این نرم افزار ویژه برای اصناف و فروشگاه ها است و به مدیریت بهتر تعداد زیادی از اصناف مانند طلا فروشی، لوازم خانگی، لوازم جانبی کامپیوتر و ... کمک زیادی می کند. صاحبان کسب و کار با این نرم افزار می توانند هزینه های خود را کاهش دهند. ضمن اینکه به افزایش سود و رضایت مشتریان نیز کمک می نماید.
نرم افزار حسابداری دشت امکان ثبت عملیات خرید و فروش، موجودی کالا، ثبت هزینه ها، دریافت ها و پرداخت های نقدی و غیر نقدی، سود و زیان، گزارشات دارایی و ... را با توجه به نیاز مشتریان در زمان کوتاهی فراهم می کند.
همچنین امکان ارتباط با سخت افزارهای جانبی مانند ترازو، بارکد خوان، چاپگرها، دستگاه های کارت خوان بانکی و صفحه نمایش را دارد.
پیامک و توزین آنلاین از دیگر کارهایی می باشد که نرم افزار حسابداری دشت در اختیار صاحبان فروشگاه ها قرار می دهد تا بتوانند ارتباط موثرتری برای توسعه تجارت خود داشته باشند.
این نرم افزار به صورت فراگیر و با ظرفیت های بالا، قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز را دارد. یعنی با نصب بر روی سیستم های کامپیوتر، انواع واحدهای اقتصادی و پردازش های عملیاتی آن واحد به طور خودکار و اتوماتیک، صورت می گیرد. از این رو، نرم افزار حسابداری دشت قادر به مستند سازی و تهیه اسناد لازم و مربوط به حسابداری می باشد.
در واقع، نرم افزار دشت یک راهکار تخصصی و مقرون به صرفه برای مدیریت هوشمند کسب و کارها است. این نرم افزار در نسخه های عمومی و تخصصی برای اصناف و فروشگاه های مختلف وجود دارد.


شرکت همکاران سیستم، یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزاری در بخش خصوصی است که اولین شرکت حاضر در بورس زمینه ی نرم افزارهای فروشگاهی و شرکتی شناخته می شود. این شرکت با سابقه ی 30 سال خدمت رسانی در زمینه ارائه برنامه های نرم افزاری، بیش از 46000 مشتری در کسب و کارهای مختلف دارد و دارای بیش از 1300 نفر متخصص فعال می باشد.


نرم افزار حسابداری دشت نقش مهمی در افزایش سرعت و دقت عملیات فروشگاهی ایفا می کند. خرید نرم افزار حسابداری دشت برای مدیریت بیشتر فروشگاه ها مناسب است. مشتریان عزیز می توانند با توجه به امکانات مورد نیاز خود از سطوح پایه، استاندارد و یا پیشرفته نرم افزار حسابداری دشت استفاده نمایند. این نرم افزار توسط اداره امور مالیاتی تایید شده و می توان از آن به عنوان یک نرم افزار صندوق مکانیزه فروش استفاده نمود. با کمک این نرم افزار، بدون نیاز به حسابدار می توان گزارش های TTMS، صورت سود و زیان سالانه و ... را تهیه کرد.

نرم افزار دشت

آشنایی با محیط نرم افزار حسابداری دشت


نرم افزار حسابداری دشت یک نرم افزار کاربر پسند با محیط بهینه شده برای استفاده در صندوق های فروشگاهی می باشد. این نرم افزار امکانات متفاوت و کاربردی دارد و به عنوان یک نرم افزار کامل در فروشگاه ها استفاده می شود. محیط نرم افزار دشت را می توان در چند تب مختلف خلاصه نمود که عبارتند از:

1- تب اطلاعات پایه

اطلاعات پایه و موردنیاز که برای شروع کار با نرم افزار دشت باید از این طریق وارد سیستم شوند. در این تب، اطلاعات مربوط به طرف حساب ها، حساب های بانکی، دسته چک ها، صندوق ها و ... وارد سیستم می شوند.

2- تب خرید و فروش

تمامی عملیات های خرید، فروش، برگشت از خرید و فروش ها در این تب ثبت می گردد. همچنین انجام عملیات انبارگردانی، دریافت فایل ارزش افزوده، فایل خرید و فروش فصلی از کاربردهای دیگر تب خرید و فروش می باشد.

3- تب دریافت و پرداخت

این تب در عملیات های مختلفی مانند دریافت و پرداخت، دریافت وجه نقد، حواله، کارتخوان، تسویه فاکتورها، دریافت چک و کلیه عملیات های آن (واگذاری به بانک، وصول یا واخواست) کاربرد دارد. با استفاده از این تب می توان اطلاعات مربوط به خرید و فروش، دارایی، هزینه ها و بستن حساب صندوق دار را نیز ثبت نمود.

4- تب گزارشات

 بخش گزارشات، در هر نرم افزاری بسیار مهم است. زیرا افراد با هدف های مختلفی، گزارشات نرم افزاری را تهیه می کنند. پیش بینی خرید و فروش و بودجه در ماه های آینده، بررسی حساب ها و مغایرت گیری سیستمی، ارزیابی کالا یا مشتری خاص برای هدف خاص و گزارش گیری از گردش بانکی جزو گزارشات پرطرفدار نرم افزارهای حسابداری محسوب می شوند. با استفاده از نرم افزار دشت می توان همه ی این گزارشات را به راحتی و در کوتاه ترین زمان استخراج نمود.

5- تب مدیریت پیام

یکی از قابلیت های استثنائی نرم افزار دشت، اتصال آن به پنل مدیریت پیامک است. در این حالت، افراد می توانند دستورات مختلفی را در نرم افزار دشت ثبت کنند تا در رویدادهای خاص (زمان ثبت فاکتور فروش یا هنگام حذف یک فاکتور برای مدیریت و ...) پیامک ارسال نماید. این الگو را می توان برای هر رویدادی تعریف کرد.

6- تب شرکا

نرم افزار دشت، سود سهام داران را به راحتی محاسبه می کند. برای این کار کافیست تا وارد تب شرکا شوید. اطلاعات مربوط به سهام داران و سهم آنها را ثبت نمایید و آخر هر ماه، سود هر یک را محاسبه کنید. تب شرکا امکان محاسبه ی نسبت سود هر شریک را فراهم می کند.

7- تب تنظیمات


با استفاده از این تب می توان تنظیمات اصلی سیستم را انجام داد. ضمن اینکه برخی قابلیت های شخصی سازی هم در این تب وجود دارد. هر فردی می تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود در فروشگاه، تنظیمات لازم را انجام دهد.

انواع نرم افزار حسابداری دشت

نرم افزار دشت از ایمن ترین نرم افزارهای حسابداری است. این نرم افزار از بهترین نرم افزارها برای فروشگاه های مختلف معتبر می باشد. زیرا محیطی کاربر پسند دارد و کار با آن به دانش خاصی نیاز ندارد. نرم افزار دشت در 7 نسخه ارائه شده که عبارتند از:
1- نسخه عمومی و کاربردی

این نسخه به عنوان نمونه عمومی و فراگیرتر از سایر انواع، می تواند در سطوح پایه (مقدماتی)، متوسط (استاندارد) و پیشرفته به مشتریان خدماتی را ارائه دهد.

2- نسخه پوشاک

نسخه پوشاک برای فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی کاربرد دارد. در این نسخه قابلیت تعریف و ثبت کالا بر اساس ویژگی هایی مانند جنس، رنگ، سایز، طرح و ... به وجود آمده است. این امر باعث شده تا جستجوی کالاهای موجود، سریع و دقیق انجام گیرد.

3- نسخه ابزار و یراق آلات ساختمانی

در این نوع نرم افزار دشت حداقل 16000 قطعه و کالا تعریف شده است. خرید و فروش ابزار و یراق آلات ساختمانی در بازار، تا حد زیادی با استفاده از چک و اسناد مالی صورت می گیرد. بنابراین امکان ثبت عملیات مالی و بانکی مرتبط با چک فراهم شده است.

4- نسخه قنادی، آجیل و خشکبار

در این نسخه، شرایط فروش مواد خوراکی بر اساس رده بندی کیفیت وجود دارد. این امر باعث افزایش بازدهی فروش می شود.

5- نسخه سوپرمارکت ها

عمده ترین کاربردهای نرم افزار دشت در واحدهای فروشگاهی کالاهای مصرفی است. از این نوع نرم افزار در همه سوپرمارکت ها می توان استفاده نمود. در نسخه سوپرمارکت ها بیش از 18000 قلم به روز با بارکد آنها پیش بینی شده است.

6- نسخه آرایشی و بهداشتی

فروش لوازم آرایشی و بهداشتی از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل، بیش از 12000 قلم از لوازم و کالاهای مرتبط با این بخش، در نسخه نرم افزاری دشت پیش بینی شده است.

امکانات نرم افزار حسابداری دشت

برنامه نرم افزاری حسابداری فروشگاهی دشت، پکیج کاملی از هر آنچه برای مدیریت فروشگاه نیاز دارید را برای شما فراهم می ‌کند. در اینجا به بخشی از امکانات این برنامه می پردازیم.
نرم افزار دشت در یک نسخه عمومی و چند نسخه اختصاصی عرضه می گردد. این نسخه ها توانایی شخصی سازی برای کسب و کارهای مختلف را دارند.
نرم افزار دشت دارای محیط کاربری ساده ای می باشد و باعث افزایش سرعت عملیات، کاهش خطاهای انسانی و محاسبه دقیق سود و زیان فروشگاه می شود. این نرم افزار را می توان بر روی کامپیوترهای ویندوز اجرا نمود.
یکی از امکانات آن، تعریف و گروه بندی نا محدود کالا، خدمات و مشتریان است. کالاها بر اساس ویژگی هایی مانند رنگ، اندازه و ... به صورت خودکار تعریف می شوند.
با استفاده از نرم افزار دشت می توان انواع فاکتور را در مدت کوتاهی صادر کرد و یا به روش های نقدی و غیر نقدی تسویه نمود.
در این سیستم امکان جستجوی سریع کالا و خدمات بر طبق نام، بارکد، کد تولید و چاپ بارکد وجود دارد. از امکانات دیگر این نرم افزار می توان به امکان ثبت ورود و خروج امانی کالا، پشتیبان گیری اطلاعات، تخفیف پلکانی (شرطی) با توجه به حجم خرید اشاره کرد.
قابلیت کاورت اطلاعات در نرم افزار دشت وجود دارد. به این ترتیب می توان اطلاعات موجود در برنامه های دیگر را به این نرم افزار انتقال داد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توان برای هر انبار به صورت جداگانه، انبارگردانی انجام داد.

تغییرات نرم افزار حسابداری دشت

آپدیت (بروز رسانی) این نرم افزار در تاریخ های مشخصی صورت می گیرد. این آپدیت با هدف اضافه کردن امکانات جدید، بهبود عملکرد سیستم، رفع مشکلات گزارش شده توسط مشتریان، توسعه و ایجاد محصولات جدید و ... انجام می شود.


خدمات پس از فروش


نمایندگی فروش نرم افزار دشت در سراسر ایران خدمات پس از فروش با کیفیتی را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. از جمله خدمات پس از فروش این نمایندگی می توان نصب و راه اندازی اولیه، آموزش استفاده اولیه، دانلود نسخه جدید و گزارش های تکمیلی، درخواست طراحی گزارش، پشتیبانی (تلفنی و اینترنتی) را نام برد. پشتیبانی نرم افزار دشت به مدت یکسال رایگان می باشد.

قیمت نرم افزار حسابداری دشت

قیمت نرم افزار حسابداری دشت با توجه به پارامترهای متعددی تعیین می شود. از جمله آنها می توان نیاز مشتری، سیستم ها و زیر سیستم ها، امکانات نرم افزار، خدمات اضافی مورد درخواست مشتری و نوع بسته نرم افزار را نام برد. مالیات ارزش افزوده نیز به فاکتور اضافه می شود.
فروش نرم افزار دشت با قیمتی مناسب صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت نرم افزار فروشگاهی دشت با نمایندگی فروش تماس بگیرید.

تغییرات نرم افزار دشت

نرم افزار دشت، محصول شرکت سپیدار سیستم آسیا در تاریخ های مشخص دراای آپدیت های نرم افزاری میباشد؛ این آپدیت ها با هدف

اضافه شدن امکانات جدید به نرم افزار
بهینه تر شدن عملکرد سیستم
رفع باگ های گزارش شده توسط مشتریان
توسعه و ایجاد محصولاد جدید
ساخته و توسط نرم افزار دریافت میشود؛ برای مشاهده تاریخچه طبقه بندی شده آپدیت های روی دکمه زیر کلیک کنید.

سوالات متداول

نرم افزار دشت مناسب چه نوع کسب و کارهایی است ؟

این نرم افزار ویژه برای اصناف و فروشگاه ها است و به مدیریت بهتر تعداد زیادی از اصناف مانند طلا فروشی، لوازم خانگی، لوازم جانبی کامپیوتر و ... کمک زیادی می کند.

نرم افزار فروشگاهی دشت در چه نسخه هایی عرضه شده است ؟

نرم افزار دشت در 7  نسخه زیر عرضه شده است:

1- نسخه عمومی 2- نسخه پوشاک 3- نسخه لوازم آرایشی و بهداشتی 4- نسخه سوپر مارکت 5- نسخه لوازم یدکی 6- نسخه ابزار و یراق 7- نسخه قنادی، آجیل و خشکبار

پشتیبانی و بروزرسانی این نرم افزار چگونه است ؟

پشتیبانی و بروزرسانی نرم افزار دشت به مدت یکسال (سال اول) رایگان می باشد. بعد از اتمام پشتیبانی، مشتریان الزامی به تمدید پشتیبانی ندارند. اما در صورت تمایل می توانند آن را تمدید کنند. پشتیبانی نرم افزار دشت به 3 روش تلفنی، اینترنتی و چت آنلاین به مشتریان آن ارائه می شود.

برای کسب مشاوره در خرید نرم افزار چگونه اقدام کنم ؟

برای دریافت مشاوره رایگان در خرید نرم افزار دشت میتوانید با شماره 09123899313 تماس بگیرید

قیمت نرم افزار حسابداری دشت چقدر است؟

قیمت نرم افزار حسابداری دشت با توجه به پارامترهای متعددی تعیین می شود. از جمله آنها می توان نیاز مشتری، سیستم ها و زیر سیستم ها، امکانات نرم افزار، خدمات اضافی مورد درخواست مشتری و نوع بسته نرم افزار را نام برد. مالیات ارزش افزوده نیز به فاکتور اضافه می شود.
فروش نرم افزار دشت با قیمتی مناسب صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت نرم افزار فروشگاهی دشت با نمایندگی فروش تماس بگیرید.


  • نسخه عمومی

    نسخه عمومی نرم افزار دشت در 3 سطح پایه، استاندارد و پیشرفته یک نرم افزار همه کاره و بهینه شده برای فعالیت فروشگاه ها میباشد؛ در نسخه عمومی دشت به راحتی مدیریت خرید و فروش ها و دریافت و پرداخت های خود را داشته باشید؛ همچنین با ثبت هزینه های فروشگاه این نرم افزار به راحتی سود و زیان شما را محاسبه میکند.

  • نسخه پوشاک

    در نسخه لباس و پوشاک نرم افزار فروشگاهی دشت با قابلیت ماتریس کالا به راحتی کالا های خود را تعریف کنید؛ خرید و فروش ها و دریافت و پرداخت خود را ثبت و از فروش ماهانه و هفتگی فروشگاه خود گزارش گیری کنید؛ نرم افزار دشت همچنین در بخش تعریف و چاپ بارکد ها برای ثبت بهتر و بهینه تر فروش ها به شما کمک میکند.

  • نسخه سوپرماکت

    در نسخه سوپرمارکن نرم افزار دشت به راحتی تمامی امور فروشگاه خود اعم از ثبت خرید ها و فروش ها، مدیریت انبار و انباداری فروشگاه؛ دارای 17،000 کالای پیشفرض از قبل تعریف شدهی سوپرمارکتی همراه با بارکد های آنها هستید؛ این قابلیت به شما کمک میکند تا با نصب نرم افزار دشت، به شکل سریعی فرایند نرم افزاری را در فروشگاه خود راه اندازی کنید.
  • نسخه آرایشی و بهداشتی

    در نسخه آرایشی و بهداشتی دشت؛ 12،000 کالای آماده استاندارد وجود دارد؛ با استفاده از این نرم افزار به راحتی فاکتور های خریدو فروش و رسید های تسویه مربوط به آنها را ثبت و از سود و زیان فروشگاه خود گزارش گیری کنید.
  • نسخه لوازم یدکی

    در نسخه لوازم یدکی نرم افزار دشت؛ تمامی فرآیند های فروشگاه اعم از خرید کالا و فرذوش کالا ها و ثبت هزینه های فروشگاه و گزارش گیری از آنها قابل ثبت است؛ در این نسخه همچنین 107،000 کالای پیشفرض لوازم یدکی ماشین به تفکیک نوع ماشین ها ثبت شده است، این ویژگی در لوازم یدکی کمک میکند تا راه اندازی فروشگاه خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.
  • نسخه ابزار و یراق

    در نسخه ابزار و یراق نرم افزار فروشگاهی دشت، مانند دیگر نسخه های دشت تمامی امکانات مورد نیاز جهت مدیریت یک فروشگاه ابزار و یراق وجود دارد؛ خرید ها و فروش ها؛ دریافت و پرداخت ها، مانده گیری از مشتریان در این نسخه به راحتی قابل ثبت است.
  • نسخه قنادی، آجیل و خشکبار

    در نسخه قنادی دشت؛ مدیریت خرید و فروشها و تسویه های آنها قابل انجام است؛ همچنین در این نسخه به راحتی تولیدات یک فروشگاه قنادی؛ مصرف مواد اولیه و تولید محصولات از آنها قابل ثبت و گارش گیری است.

جهت دریافت مشاوره رایگان

با ما در ارتباط باشید

درباره سپیدهاما

سپیدهاما با هدف ارائه خدمات مالی و حسابداری به اشخاص حقیقی و شرکت های مختلف بازرگانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی و پیمانکاری آغاز به کار کرد. ما با بهره گیری از دانش، مهارت و تجربه کارشناسان حرفه ای خود کلیه نیازهای مربوط به امور مالی شما را برطرف می کنیم.

تمامی حقوق متعلق به  سپیدهاما می باشد.